Ikea Street Art Project

10:36


IKEA je odlučila igrati na osjećaje!
Umjesto praktičnih riješenja za odlaganje i kojekakvih sitnica za dom, od 1. travnja lansiraju kolekciju od 12 street art postera. Riječ je o 12 poznatih street art umjetnika sa svih strana svijeta, a svaki od njih je jedinstven u osobnosti i izričaju.


Ulična umjetnost je najslobodniji oblik umjetnosti koji postoji. Svatko od nas može sjesti na bicikl i uživati u street artu u vlastitom gradu. Ideja je da se takav tip umjetnosti prebaci sa ulica u naše domove i probudi nam emocije u svakodnevnom životu. 


Mislim da u ovoj priči nije bitno da li nam nešto paše uz kauč, nego da se oslobodimo i izađemo iz vlastitih okvira.


Ja sam se skoro upiškila od sreće kad sam vidjela da je moj najdraži street art dvojac, Koralie&Supakitch, potpisao suradnju,a jučer skoro ponovo, kad sam otkrila da su posteri već u prodaji. Skakala sam i vrištala od sreće toliko da mi je bilo neugodno zbog mene. Eto, Ikea je uspjela u igranju na osjećaje!
 Ako se želite dokopati ovih postera - požurite jer je kolekcija limitirana!





Još o umjetnicima u Ikea Street Art Event-u pročitajte ovdje.


You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe