Marmelada od kumquata

15:05


Prvi put kad sam probala kumquat sam se baš razočarala. To uključuje pljuvanje koštica i gimanse od kiselo-gorkog okusa u ustima. Prvo sam se pomislila: "Bljak, zašto bi netko ovo htio jesti!?", a onda: "Možda sam kupila pokvarene,šta ja znam o tom kumquatu!"
A onda sam otkrila neke ljude iz doline Neretve koji imaju domaće citruse, pa sam se navukla na njihov najboljinasvijetu limun! Nudili su i kumquat, a domaće je ipak domaće, pa sam ga odlučila bilo kako iskoristiti, kad je već tu i u sezoni je i zdrav je!




Napravila sam ovu marmeladu i potpuni preokret! Sad se volimo na najjače. Okus je nevjerovatan, sladak, kiselkast i samo mrvicu gorak negdje u pozadini. Za na kruh s maslacem, za na malo nekog svježeg sira, za ubacit u umak da doda slatkoću. Skoz sam se razmarmeladila i skuhat ću sto kila i podjeliti svima koga znam!




Uglavnom,ne dajte da vas zastraši ovaj mali lukavac svojim okusom na prvi zagriz. Nakon ove marmelade nikad se više nećete prepasti kumquata!




Marmelada od kumquata

600g kumquata
1 veći limun ili 2 manja
400g šećera
1 litra vode
prstohvat soli

Najprije vrlo meditativno rezanje kumquata na tanke kriške i odstranjivanje koštica.Isto ponovite s limunom. Koštice nemojte bacati već ih čvrsto vežite u komadić pamučne gaze i ostavite sa strane.
Onda narezani limun stavite u malo vode i kuhajte oko 5 minuta dok ne postane proziran. Izvadite i bacite vodu.
U zdjelu zatim stavite kumquat,limun i vrećicu sa košticama,dodajte litru vode i prokuhajte 15-tak minuta. Sad opet meditativno čekanje od 24h.
Drugi dan, dodajte šećer i zakuhajte opet svoju marmeladu. Kuhajte 35 - 40 min, nakon toga izvadite vrećicu sa košticama i dobro je procjedite natrag u zdjelu, da otpusti sav pektin, koji će vam pomoći da vam marmelada bude što gušća.




Nastavite kuhati sve dok vam se čini da je dovoljno gusto, a to je najbolje provjeriti na jednom tanjuriću, kojeg ćete držati u hladnjaku i onda kapnuti malo smjese na njega te vratiti u hladnjak. Nakon minutu, izvadite tanjur i ako je smjesa dovoljno gusta to je to,gasite marmeladu.
Vruću smjesu ulijte u vruće teglice,koje ste dobro oprali i ostavili u pećnici 15-tak min na 180 stupnjeva. Zatvorite i preokrenite ih. Zamotajte u ručnik i pustite da se ohlade.
Et voila! Razmarmeladite se!


xoxo

















You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe