Xmas

08:27


It's the most wonderful time of the year! Vrijeme kad se konačno mogu valjati u kiču i pretjerivati do mile volje. Stan mi izgleda kao da je u njemu eksplodirao Božić. 



Da priznajem, ja sam jedna od "onih"! Pečem kolače u božićnoj vesti, s rogovima na glavi i pjevušim dok balansiram s mikserom u jednoj ruci i čašom pjenušca u drugoj.



I ne pale kod mene ti moderni "skandinavski božići" sa svojim minimalizmom i organskim svim. Daj mi šljokice i lampice, sobove, snjegoviće, miris kolača i kuhanog vina, božićne pjesmice i Sam u kući sve do 4 i onaj kad si dječak izbije oko i zaljepi jezik za stup. 
Sad kad smo to raščistili, bacimo se na kolače!




 Gingerbread man

  200g maslaca
  100g šećera
  1 jaje
  1 žumanjak
  1/3 praška za pecivo
  400g glatkog brašna
  2-3 žlice kakaa
  po žličica đumbira u prahu, klinčića, cimeta i muškatnog orašćića




Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva. Razradite maslac sa šećerom i pažljivo dodajte jedno po jedno jaje. U više navrata, u smjesu, dodajte prethodno pomješane suhe sastojke. Zamjesite na kraju rukama i tjesto ostavite u hladnjaku da se odmori oko sat vremena.
Razvaljajte tijesto na oko 1 cm debljine i režite kalupima. Pecite oko 10 min. 




Za royal glazuru istucite 1 bjelanjak i postupno dodajte oko 100g šećera u prahu, kad postane dovoljno gusto, umješajte malo prehrambene boje i igrajte se. Ili zaboravite sve što sam rekla i kupite već gotove tubice za crtanje po kolačima.
Želim vam šaren i sladak Božić! 







You Might Also Like

3 komentari

Like us on Facebook

Subscribe