Pimp my shoes - day

08:46


Trebaju vam dosadne stare (ili nove) tenisice, cipele, čizme. Jedini je uvijet da su izrađene od tekstila,a ako su malo starije, da su dobro, dobro očišćene.


Također trebate stvari sa slike. 



Boju nabavite u bilo kojem hobby shopu, a foliju negdje gdje prodaju boje i lakove. Bušilica za papir je poteže po kući već godinama, vrijeme je da ju iskorirtite.
Probušite foliju bušilicom i zaljepite na tenisice. Možete iskoristiti cijelu površinu ili samo djelove.


Kistom ili spužvicom pažljivo nanesite boju na rupice. Pametnije je ne razrijeđivati boju i već u startu nanositi gušći i deblji sloj boje. Trebati će malo više vremena dok se sve osuši, ali se zato boja neće razljevati izvan rupica i bit će intenzivnija.


Sad pričekajte par sati da se boja lijepo osuši, odljepite foliju i dodatno fiksirajte boju sušilom za kosu. I ta-da:


Imate divne, nove, nedosadne tenisice! Eazy peazy!
Moje su malo zamrljane, al sama sam si kriva kad sam nestrpljiva i ne držim se vlastitih savjeta :)

xoxo








You Might Also Like

3 komentari

  1. Zakonić! :) Ja isto tako nemam strpljenja kad nešto radim i od svega mi je najteže čekati da se boja osuši! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao ove su bile za specijalnu priliku - za Gozbu, priznaj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ahahhhahah,priznajem, ulovila si me :D

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook

Subscribe