Flower Power

18:16


Ima ta jedna stvar, između mene i cvijeća, volimo se, priznajem, na najjače se volimo. Svake godine u proljeće, padamo u nesvjest jedno od drugoga. Volimo se cijele godine, ali ovo, u proljeće, je nekako najintenzivnije!


Čim procvatu prve ljubičice, kreće utrka!  Sa svakim novim proljećem, cilj mi je naučiti nešto više o sadnji i uzgoju, upoznati barem jednu novu vrstu o kojoj još ništa ne znam, isprobati nove recepte koji uključuju jestivo cvijeće, zapravo, uživati. U bojama i mirisu, u oblicima i teksturama. 


Evo jednog jednostavnog recepta za "jorgovanoljupce". Sad ga više nema, ali sljedeće godine možete pokušati zarobiti miris jorgovana u šećeru. Bitno je cvjetove jorgovana osušiti na hladnom i prozračnom mjestu, a onda ih dodati u staklenku sa šećerom. Ostaviti tako par dana, da šećer upije mirise i tada izvaditi cvijetove. Zamislite šalicu čaja sa žličicom takvog šećera. Sreća!


Još jedan od mojih proljetnih favorita je bagrem. U riječniku bi kod pridjeva opojan trebala stajati slika bagrema! Uspjela sam napraviti par litara sirupa za vruće ljetnje večeri. Iskoristila sam svoj recept za sirup od bazge. I malo sam improvizirala sa receptom za liker, vidjet ćemo kako će to ispasti.


Šta da kažem? I'm just a sucker for flowers! Pitam se da li je kasno da se predomislim oko životnog poziva? Možda bih se trebala posvetiti proučavanju cvijeća, trčati livadama i zujati. Sreća!






You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe