it's bazga time,baby

20:02


Bio je taj jedan sunčan dan u ovom kišnom tjednu i odmah smo otrčali u prirodu nabrati bazge. Sezona je i da sam ju propustila vjerovatno ne bih mogla spavati do sljedećeg proljeća od tuge. 
Ove sam je godine i pohala i napravila sirup, slijedi liker, a dodat ću je malo i u marmeladu od jagoda i đumbira koju planiram raditi sljedećeg tjedna.
Ovo je prava fešta od bazge!


Sirup od bazge:

25 cvijetova bazge namočiti 24h u 2l prokuhane pa ohlađene vode. Procijediti i dodati 2kg šećera i 6dkg limunske kiseline.Ostaviti 24h uz povremeno miješanje, dok se šećer ne otopi.
Naliti u sterilizrane boce (10-tak minuta u pećnici na 150 stupnjeva) i pospremiti na malo hladnije, tamno mjesto.


Po ovom receptu moja teta već godinama priprema sirup. Sjećam se koliko smo ga  mrzili kad smo bili djeca. Cijelo ljeto je bilo samo sirupa od bazge i pili bi ga dok se ne potroši, sve do jeseni kad bi došao na red sok od grožđa koji i danas mrzim. 


Ponosno nastavljam tradiciju fešta od bazge!




p.s. kad sam u prirodi jednostavno ne mogu odoljeti poljskom cvijeću, a ni ono ne može odoljeti meni 

You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe