my first blog post ever

17:18



I naravno da je posvećen hrani! Najobičnijoj od običnih, svakodnevnih stvari.
Jučerašnji dan mi je počeo sa potpunim kaosom, za koji nije bilo naznake da će prestati. Kad je takav užurban dan-treba ga presjeći sa nekoliko minuta mira, tišine i meditacije.
Ali ja ne meditiram - ja kuham, pečem, mijesim, mutim i voooolim hranu!
Tako sam jučer, usred dana, inspirirana novim mini kalupima za pite i potpunim nedostatkom sastojaka u frižideru, pripremila ove sretne pite. Nazvala sam ih "Kad se zaželiš slatkog, a nema čokolade"





Recept je jednostavan! Za biskvit: usitniti jedan paketić petit keksa (ili bilo kakvog suhog keksa), pomiješati sa malo cimeta i rastopljenim maslacem. Utisnuti u kalup i spremiti u hladnjak na nekoliko minuta. 
Neupotrebljeni višak keksa sam spremila u teglicu, dobro će mi doći za posipavanje po palačinkama ili sladoledu, ljeto je pred vratima!


Za to vrijeme zakuhati 2dl mlijeka. U ovom trenutku, kremu možete učiniti sretnom i dodati što god imate pri ruci. Ja sam ubacila šećer, ekstrakt vanilije i kokosovo brašno + par žlica škrobnog brašna za zgušnjavanje.
Treba brzo miješati pjenjačom da ne nastanu grudice i čekati da postane kremasto.
Malo ohladiti i ubaciti komadić maslaca. Izliti kremu preko biskvita i posuti šarenim mrvicama.


Jedino što je falilo je čokoladna glazura!
Ali to ću drugom prilikom u pauzi za meditiranje.




You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe