house proud

21:22


I tako sam ovaj tjedan bila kod frendice kojoj sam šivala vjenčanicu (Ana čestitam ).  Ima savršen stan. Sav dizajnerski, iz časopisa i kataloga, po mjeri, iz Ikee, u visokom sjaju, prekrasan! I sad mi je malo neugodno kad se sjetim da sam joj mrvila muffine od čokolade po savršenom bijelom stolu.
Dođem doma i padnem u depresiju jer je meni svaki komadić slobodnog prostora zatrpan stvarima. Sitnicama, kamenčićima sa putovanja, praznim bocama koje su toliko prekrasne da ih jednostavno ne mogu baciti, knjigama, časopisima, papirima, bojicama, koncima, trakicama, cvijećem.....


Najprije sam bila jako ljuta, a onda sam počela manijakalno čistiti, da bi se u sred čišćenja uhvatila kako samo preslagujem stvari u druge kombinacije i na različita mjesta i da se blesavo smješkam!


"Stuff you own ends up owning you" kaže Tyler Durden u Fight Club-u i potpuno se slažem. But they make me bloody happy! 



Zato se više ne bediram nego sa razrjeđivačem čistim etikete sa starih ali prekrasnih boca i biram im novo mjesto na kojem će biti sretne. Život je zapravo poprilično jednostavan ako ga tako postaviš; Ana se ugodnije osjeća sa bijelim, dizajnerskim stolom, visokog sjaja, a ja bih bila zadovoljna i sa dva spojena komada drva na kojima možeš koliko-toliko ravno držati tanjur, a da ti se ne prolije juha.





Na kraju je zapravo bitan feeling koji u tebi izazovu te tvoje stvarčice, a ne one same.

You Might Also Like

2 komentari

  1. tak si to lepo sročila da je sve milina gledat i čitat.... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. vidiš da nije svo ono naše bloganje bilo uzalud :*

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook

Subscribe