Kralj Maslačak

08:59


Ovo proljeće ću pojesti cijelu livadu iza kuće, doslovno! Dok čekam bazgu, trešnje i maline, davim se u maslačku. Njega obično svi previde, al ove se godine neće izvući!
Iako nisam baš neki ljubitelj listova jer su mi pregorki, a ja i gorko se baš ne slaženo previše, luda sam za cvijetovima. Oni su jednako zdravi, ali punooo ukusniji. 
Evo jedna marmelada za sladokusce.




Marmelada od maslačka

Osnovni sastojak su cvijetovi maslačka. Naberite ih koliko god želite, obavezno po sunčanom i suhom vremenu. Operite ih i osušite, ovdje dobro dođe sušilo za salatu ako ga imate.
Rastvorite prstima svaki pupoljak i odvojite latice u posebnu posudu. Trebat će vam malo više vremena i isto toliko strpljenja.




Izvažite latice, pa odmjerite isto toliko šećera i vode. Latice kuhajte u vodi dok ne omekšaju. Možete dodati jednu naranču i jedan limun, kako zbog kiselosti tako zbog pektina koji će pomoći da se marmelada zgusne. Sve propasirajte, dodajte šećer i ukuhavajte dok ne ispari sva voda, a marmelada ne postane gusta i kremasta.




Vruću marmeladu prebacite u sterilizirane staklenke, zatvorite i okrenite naopako. Zamotajte u kuhinjsku krpu i pustite da se tako ohlade. Čuvajte ih na suhom i tamnom mjestu.
Što se tiče začina, slobodno se poigrajte. Povećajte količinu citrusa ili smanjite, možete dodati malo metvice ili matičnjaka ili cimeta, sve po svom guštu.




Ova današnja kiša me spriječila u novoj berbi, ali već sutra planiram pohati cvijetove u tempuri i napraviti malo likera za duge ljetne večeri i posebne goste.
Koliko god da ga naberem, sljedeći dan ga ima još, a s obzirom da ga smatraju jednom od najzdravijih biljki na planetu, ništa me neće spriječiti da pojedem tu livadu.



xoxo










You Might Also Like

4 komentari

  1. Evo ja na primjer nisam imala pojma da se od maslačka može praviti džem, niti da se uopće jedu cvjetovi! Ovo mi je totalno otkriće i za to hvala! :) Ide na pinterest! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ni ja znala za džem, ali sam cula da je caj od maslacka jaaaako ljekovit! :)

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook

Subscribe