Novonormalni Halloween

08:16


Znam, pandemija, apokalipsa, smak svijeta, a ja i dalje pečem torte i slavim Halloween. It's keeping me sane!!!! Uz yogu i knjige. Doduše, svatko ima svoj oblik normalnog , a da li je vaš sličan mojemu, to je skroz druga štorija.
Ove godine sam odlučila biti elegantna. Bez zombie mozgova i žohara černobilaca. Samo obična bijela torta, malo kosturskih glava i krv, manje je više!




Glave su od bijele čokolade ( a prozori od marmelade ) i ubiše me skoro. Radim ih već tjedan dana, jer, naravno, imam samo 4 kalupa. I to za led! Teška improvizacija. Al najljepše su! 
Već se rađaju ideje o punjenju bademima i kremom od kokosa, sa tamnom čokoladom ili da ih uvaljam u kokos?! Winter is coming i bit će dovoljno vremena za eksperimente.

 


White velvet cake

Biskvit:
6 bjelanjaka
230g maslaca 
400g šećera
1 mahuna vanilije ( ili žličica ekstrakta )
450g glatkog brašna
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
600ml sirutke

Krema:
600g kremastog sira
100g šećera u prahu





Pećnicu prethodno zagrijati na 180° C. Pripremiti dva kalupa za torte promjera 20cm. Svi sastojci moraju biti sobne temperature.
Pjenasto umutiti maslac sa šećerom i vanilijom. Dodavati jedan po jedan bjelanjak. Zatim, naizmjenice, dodavati brašno pomješano sa praškom za pecivo i soli, te sirutku, počevši i završavajući sa brašnom.
Prebaciti u kalupe i peći oko 30 - 45 min, ovisno o pećnici, sve dok vam drveni štapić kojim ćete isprobati biskvit ne izađe potpuno čist ( nikako ne otvarajte pećnicu prvih pola sata ).
Prebacite biskvite da se ohlade i prerežite ih na pola.
Za kremu, jednostavo tucite sir i šećer nekih 15-tak min. Slobodno prilagodite količinu šećera, jer ja baš ne volim jako slatku kremu od sira, a možete ubaciti i malo vanilije u kremu.
I za kraj vam samo preostaje da nafilate tortu i dekorirate.
U ovo sa glavama se ne upuštajte ako nemate vremena i živaca.



 

Happy još jedan, najdraži mi na svijetu, Halloween! Čuvajte se, ostanite sigurni i, možda najvažnije, ostanite sane!!

xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe