Melankolični Halloween

15:14


Možda je od vremena i što smo otkazali Halloween party,  možda je od mirisa bolnica zadnja dva dana, a možda je i od onog jeftinog posta o prolaznosti života na face-u, al danas me ubija melankolija i jesen i lišće i život! Stupid british weather!
Danas sam za dekicu, čašu muškata i romantičnu komediju. Ni malo halloween-sko raspoloženje! I vještice plaču ponekad. 




Morala sam nekako uklopiti ovog žohara u ovo današnje raspoloženje. Kad se doda malo cvijeća i svijeća više nije toliko odvratan, čak mi ga je i malo žao, jer je na ovoj večeri on glavno jelo, a i desert.





Orginalan recept za tortu pronađite ovdje . Ja sam malo varala i za biskvit upotrijebila dvije kutije kupljene smjese za brownie. Odlična je zamjena za "kad vam je bitniji izgled od okusa". Krema je klasična krema od maslaca i šećera s malo vanilije.
Iako na videu punjenje ide u sredinu, ja sam biskvit prerezala horizontalno i namazala kremom, tako da svatko dobije malo kreme sa svojim komadom torte.
Ostatak je igranje s fondanom i rastopljenom čokoladom i kakaom. Za ticala sam iskoristila stare mahune vanilije.





Mislila sam da će biti baš blj, al nekako nije, baš je sladak, jadnik, odabrao je krivi Halloween za doći na večeru. Želim vam strašno zabavno večer! Ja ću malo Inspektora Morse-a prije nego prijeđem na romantične komedije. Horor!


Happy Halloween!


xoxo







You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe