Kako smo probudili Kleka

18:45

Službeno: snimali smo novi spot za Bornu Šercara i njegovu Jazzianu Croaticu  za pjesmu Klek's Witches u suradnji s članicama Ansabla Lado, popularnim Ladaricama.

Neslužbeno: propali smo kroz vremenski procjep i ušetali na vještičije sijelo baš u trenutku kad su pokušale probuditi usnulog diva Kleka. 
I znate što - bilo nam je magično! Bez obzira na buđenje u 3 ujutro, 35 stupnjeva po danu, grmlje, bube, zmije i guštere, onog šišmiša koji je pobjegao kad je vidio veličinu moje sjekire. Bez obzira na perje, puder, brašno i kreč, a ja imam novu, crnu, Zarinu haljinu, glupača! 
Volim takva snimanja, volim tu energiju, a najviše čaroliju koju gotovo uvijek stvori moj drug i brat Zdenko Bašić, koji je režirao ovo prelijepo čudo od spota. Kadrovi su fantastični! 
Uživajte u fotkama Staše Sahman koja je radila i šminku. Ja sam nabacivala krpe na cure i dečke i pretjerivala s puderom.
Spot je najavljen za rujan.










You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe