Blood and brain

17:49

Ovaj recept me čeka na Pinterestu već godinu dana i kooonačno sam ga uspjela isprobati. Iiiiii torta je zombie-licious! Ubacit ću je na menu za rođendane goth frendova.  Orginalan recept pogledajte ovdje.




 Orginalno je to red velvet torta jer izgleda stvarno fora kad se razreže, ali sam ja iskoristila što sam imala u hladnjaku i napravila najjednostavniji i najbrži biskvit, koji obično koristim za čupavce. Ispekla sam ga u običnom, okruglom kalupu i poslije oblikovala. I filala sam ju, jer kakva je to torta "samo biskvit"!




Najobičnija krema od maslaca i šećera u prahu i pola mahune vanilije. Pola kile marcipana i tri žlice marmelade od šumskog voća kasnije dobila sam ozbiljno odvratno ukusnu tortu.




Ovo je za sve moje sestrice coprnice,sretno nam naše veče i  napravit ću ga za sljedeći Perunfest, obećavam! Svima kojima možda fali malo mozga, znate gdje sam, ima i rakije!




Happy Halloween!

You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe