Gazpacho

18:24

Sa godišnjeg sam se vratila umorna i gladna. Sve fotke su izgubljene u nepovrat jer je memorijska kartica odlučila prestati postojati. Pere me "postgodišnjoodmorna" depresija i fali mi još mora. Ovim se liječim već par dana i nastavit ću dok mi ne ponestane domaćeg paradajza.Javim se nakon terapije!




Dakle, gazpacho! Hladna španjolska juha puna svih vrtnih, ljetnih divota i maslinovog ulja. Volite je, mrzite, ali sigurno niste ravnodušni. Ako ste u ovoj prvoj skupini, ovo je jedina juha koju ćete trebati ovog ljeta! Treba vam samo nož i mikser, a ako vam i ostane za sljedeći dan, još je bolja.




Gazpacho

600g zrelih rajčica
1 manji krastavac
1 zelena paprika
1 crvena paprika
1/2 ljubičastog luka
1 češanj češnjaka 
2 kriške starog kruha + 1 za posluživanje
par listova bosiljka
1 dcl maslinovog ulja
1/2 čaše vode
2 žličice aceto balsamico-a
prstohvat soli
prstohvat crnog papra






Svo povrće očistite i narežite na srednje komade, tek toliko da olakšate posao mikseru. Sve vam mora biti jako hladno, a možete u mikser dodati i par kockica leda da se sastojci ne zagriju tijekom miksanja. Smiksajte po želji. Ja volim jako kremastu i gustu juhu. Prije posluživanja, ostavite par sati u hladnjaku da se svi sastojci prožmu. Tostirajte krišku kruha, sve još jednom zalijte s malo maslinovog ulja i navalite.
Uživajte u ljetu!



You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe