Brenda Walsh is my spirit animal

13:36

Penjala sam se preko ograde. Ne znam zašto se odrasla žena u centru grada u 21. stoljeću ima penjati preko ograde, osim da si potrga hlače, što se i desilo. I to najdraže tregerice u kojima izgledam kao da po cijele dane okopavam vrt u visokom stupnju trudnoće, jednom riječju: udobne.
Prvo što mi je palo napamet je prva epizoda Beverly Hillsa 90210.




Da objasnim: Brenda Walsh is my spirit animal! Serija se prikazivala subotom ili nedjeljom, a ja sam svaki ponedjeljak pokušavala u školu obući Brendin outfit iz prikazane epizode.Prekrajala sam sve iz maminog i tatinog ormara i kombinirala sa svojim tajicama i visokim bijelim tenisicama. Volim mlađu sebe, bila je tako slobodna i neopterećena.
U toj prvoj epizodi Brenda pokušava isto što i ja. Siromašna i snalažljiva, sama izradi traperice kakve je Kelly platila 100$. Potrgane traperice, pokrpane se gomilom šarenih krpica i konaca. Ljubav na prvi pogled! 
Nikad ih nisam zaboravila i čim su mi hlače pukle, sinulo mi je riješenje za popravak.




Nisam ni znala da se to nekako zove! Riječ je o japanskoj vještini popravljanja i spajanja odjeće kojom su siromašni seljaci pokušavali spasiti odjeću ili je podebljati u hladnijim razdobljima. Tehnika se zove Boro i ne morate znati ama baš ništa o šivanju da je isprobate.





Pripremite:

- potrgane traperice
- raznobojni konac za vezenje
- komadić šarene pamučne taknine veličine rupe na trapericama
- igla za vezenje
- pribadače
- škare




Najprije morate ugurati komad pamučne tkanine s unutranje strane traperica, ispod isparanog dijela i učvrstiti ju pribadačama. Potrudite se da bude što ravnija. 




Uvucite konac u iglu i krenite. Ništa komplicirano, unutra, van, unutra, van i to vam je najjednostavniji šav koji postoji. Igrajte se s bojom konca, s veličinom i duljinom šava, okomito,  vodoravno, možete napraviti križiće ili vezati čvorove da izgledaju kao točkice. Pravila nema, osim više je, ovaj put, više, barem meni. Vjerujte mi, na kraju će biti preljepo.





Jedva čekam da mi se ponovo potrgaju hlače, krpat ću ih zauvijek.. A vi javite kako vam je ispalo i da li vam se više sviđao Dylan ili Brandon :)

xoxoxo
Brenda forever!

You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe