Ono kad ti Rudolph spasi život

16:45

Torta je u frižideru bila od Badnjaka. Svi su je vidjeli, ali je nitko nije smio taknuti. Nisam ju još bila fotkala, pa su svi imali zabranu pristupa. Za Badnjak sam cijeli dan kuhala bakalar i pekla puricu, radila francusku, a na Božić ručak s obitelji, izgubi se vrijeme, a s njim i svijetlo, a torta me gleda i čeka.



Jedva sam dočekala današnje jutro da odradim fotkanje i da se bacimo na tu tortu. Nisam znala da će mi se nešto na kraju dana doslovno baciti na tortu. Moja predivna, savršena daska, na koju sam slučajno naišla u drvarni, idealna za pozadinu kod fotkanja, teška sto kila, je odjednom pala ravno na tortu i moje prste kojima sam ju pokušala uhvatiti.




Nekom čudnom srećom, danas sam izvadila moje predragocjene bijele rogove srndaća. Našli su ih davno u Kupi koja ih je isprala do ove predivne bijele nijanse. Nikad ih ne vadim, nikad ih ne posuđujem nikome, nikad. Spasili su me, i mene i tortu, inače bih ovo pisala s rukom u gipsu, a tortu bi jela žlicom sa stola. Daska je pala ravno na njih, ja sam samo malo natukla prste, a torta vrh bora od fondana. Nije baš sob, ali je dovoljno blizu, moj čuvar, srndać, moj Rudolph, spasio mi je ruku, tortu i božićni post.





Božićna Gingerbread Torta



BISKVIT

125g maslaca
270g glatkog brašna
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
4 žličice mljevenih začina (đumbir, klinčić, kardamom, cimet)
2 jaja
50g svijetlog smeđeg šećera
50g meda
100ml vrhnja za šlag
150ml mlijeka



KREMA

150g maslaca
100g šećera u prahu
200g kremastog sira


Zagrijati pećnicu na 180 stupnjeva, a svi sastojci neka budu sobne temperature. Namastiti dva kalupa za tortu promjera 20cm.
Pomješati brašno, začine i sol. Otopiti maslac u vrhnju i mlijeku. Pjenasto umutiti jaja i šećer, pa dodati med. Dodati mlijeko s rastopljenim maslacem, te brašno sa začinima. Prebaciti u kalupe i peći oko 25min ili dok drveni štapić uboden u tijesto ne izađe potpuno čist. Pustiti da se ohladi. 




Za kremu miksati maslac sa šećerom, 4-5min, pa dodati krem sir. Ukrasiti tortu po želji. Ja sam radila ukrase od fondana, a vi možete dodati i neko svježe bobičasto voće, karamelizirane bademe ili neke druge orašaste plodove ili neke fora keksiće.






Praznici još traju. Nadam se da se dobro zabavljate i uživate u vremenu s obitelji i prijateljima. U tome je smisao svega. Ja gledam glupe filmove na tv-u, pokušavam ne razmišljati o trećoj kavi danas, pas je divno umoran, sa sve četiri u zraku od današnje šetnje, muž uživa u nekoj od svojih igrica na kompu, čekam bracu koji se prijeti s nekim sarmama, happy days!
A vama želim da vam je u najmanju ruku tako, da ste mirni, sretni i berićetni, sve drugo će samo doći.






xoxoxo

You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe