Halloween

16:05

Ljudi, evo ga opet: Halloween! Nekako mi se prišulja iza ugla i uhvati me nespremnu, iako cijelu godinu pretrpavam Pinterest idejama za kolače i ukrašavanje kuće.
Ove godine sam se mislila okušati u mozak torti i očnim jabučicama od želea, ali mi je opet ponestalo vremena. Tako da ću ih morati napraviti nekad za bezveze ili za jedno od okupljanja našeg covena (witches forever ❤ )




Jutros sam iskopala recept za ove jednostavne čoko kekse. Super su mi jer drže oblik i ne razilaze se u pećnici, pa se mogu izrezivati i neki malo maštovitiji oblici i idealni su za ukrašavanje. Iz ove količine sastojaka dobila sam 50-tak keksića oko 5cm promjera. 




Krvavi keksi

150g maslaca
200g šećera
1 jaje
1 žličica ekstrakta vanilije
250g glatkog brašna
50g kakaa u prahu
prstohvat soli

Svi sastojci moraju biti sobne temperature. Pećnicu zagrijati na 180 stupnjeva. Miksati maslac i šećer,pa dodati vaniliju i jaje, a zatim brašno, sol i kakao. Tijesto razvaljajte između dva komada papira za pečenje na oko 5mm debljine. Ostavite u hladnjaku 30min, da malo očvrsne. Nakon toga režite oblike po želji i pecite u prethodno zagrijanoj pećnici 8min.
Ne bacajte ostatke tijesta, nego ih ponovo umijesite i razvaljajte i izrezujte kekse sve dok vam ne ponestane tijesta. Ne zaboravite ih gurnuti u hladnjak dok se peče prethodna tura, da se malo stisnu kako bi izbjegli raspadanje keksa u pećnici.
Pričekajte da se potpuno ohlade prije glazure.





E sad zabavan dio: krvava glazura!
Zapravo je riječ o klasičnoj royal glazuri, najjednostavnija i na nju se uvijek može računati. Potreban vam je jedan bjelanjak (toplo preporučam domaća jaja ) šećer u prahu i par kapi limunova soka.
Bjelanjak umutite tek toliko da ga malo razradite, pa krenite, malo po malo, dodavati šećer sve dok ne dobijete jednoličnu, kremastu smjesu, ne pregustu i ne prerijetku. Smjesa bi trebala ostavljati trag koji se ne razilazi jako brzo. Ako je smjesa pregusta dodajte par kapi vode, ako je prerijetka dodajte još malo šećera.
Dresir vrećicom nanesite glazuru preko keksa i ostavite da se malo osuši. U ostatak smjese dodajte crvenu prehrambenu boju. Možete dodati i malo crne,kako bi boja bila što tamnija. Mrlje ćete najlakše dobiti tako da umočite kist u glazuru i poprskate je po keksima. Pripremite se za glazuru i na zidovima.





Meni je večeras, uz kekse, Beetlejuice u planu, po ne znam koji put. I čaša vina, crnog. Želim vam zastrašujuću večer, have fun! Happy Halloween!


xoxoxo

You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe