Subotnji DIY

14:15


Pripadam onoj skupini ljudi koja bi najradije dovukla doma svaki kamen, granu i list na koji naiđe tijekom šetnje šumom. Ponekad i pretjeram jer usput dobijem i pokojeg neželjenog ljubimca - tako se s jednim crvom družim već dvije godine!
Na ovu ideju sam naišla u bespućima interneta i shvatila da je idealna za ovakve kao ja,a pogotovo u ovo doba godine kad je lišće nemoguće lijepo.


Skupila sam nekoliko zanimljivih primjeraka i umetnula ih u stare novine, a onda sve to gurnula ispod hrpe časopisa - old school herbarium style, onako kako smo to radili kad smo bili mali.


Nakon par dana lišće sam lijepo uokvirila i sad se divim ovoj našoj Majci prirodi jer je stvarno najveći umjetnik.



You Might Also Like

2 komentari

  1. Na tvom sam se blogu našla zbog Dee koja te nahvalila u svom postu (http://www.bunchofgirls.com/2014/03/zene-ftw.html) i jako mi je drago što sam te otkrila :D
    Sviđa mi se blog, sviđaju mi se postovi, definitivno ću navratiti još koji put :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti na komentaru,stvarno mi puno znače lijepe riječi čitatelja jer sve radim od srca i sa srcem :D

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook

Subscribe