Azimut

12:03


Sjedila sam u Zagrebu i cijelo proljeće pratila kako nastaje. Već u startu se činilo kako će ovo biti nešto sasvim drugačije od uobičajene ponude klubova/kafića u Šibeniku,nisam se prevarila. 
Smješten je ispod Šibenske katedrale,na Bunarima, ima pogled na more,a unutra pravu pravcatu livadu za izležavanje! Tu možete uživati u svojoj kavi ili rakijici i poslušati dobar bend, pogledati izložbu ili poslušati zanimljivo predavanje.




Svaki detalj u prostoru je ručno izrađen ili dorađen i za sve su zaslužne cure iz Peronospora Studia
Sve je šareno i sretno, poziva na druženje, a terasa na beskrajne kave,onakve kakve se piju samo u Dalmaciji.



Tako sam ja kasno ljeto provela na ovoj terasi, sunce je još bilo visoko i more toplo. Sad sam u Zagrebu, zima je konačno pokazala zube,a meni sve fali i grad i ljeto i Azimut i more.





Barem sam duhom tamo,ako ništa drugo, jer sudjelujem na izložbi fotografija "Boje", jučer otvorenoj u Azimutu, koja će trajati sve do 9.prosinca i ugošćuje 23 autora iz Hrvatske, BIH i Slovenije.
Eto da i nešto moje završi na tim zidovima.
Vidimo se sljedeće godine,čim zatopli!







You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe