I'm back

10:35


Hey girls & boys! Evo me nakon jednogodišnje pauze. Trebalo je biti puno kraće - but life! Razmišljala sam da li da uopće nastavljam, jer sam prefekcionist i nikad nije bilo dovoljno dobro,fotke nisu bile savršene, a tekst uvijek mlak i pomalo infantilan, mislim da je bilo previše uspoređivanja s drugima. Na kraju su, ipak, pobjedili mali trenutci sreće koje sam hvatala cijelo ovo vrijeme.




Zatekla bih se kako skrolam po starim postovima i prisjećam se sretnih i tužnih trenutaka tijekom godina koji su zabilježeni, zajedno sa pokojim zaboravljenim receptom, tekstovima i fotkama. 
Hrpa je tu stvari koje bih sigurno zaboravila da nije ovog bloga. 



I odluka je pala, poslušala sam vlastiti savjet: "tuko, opusti se, briga te za cijeli svijet, uživaj u pisanju, uživaj u fotkanju, u slaganju priče, uživaj u trenutcima vlastitog malog života, you only live once!"



Vi, koji želite i dalje biti dio mojih blesavih trenutaka, dobro došli ste, šaljite mi pozitivnu energiju, to je jedino što mi treba. Ja ću i dalje gurati ovu priču, najviše zbog osamdesetogodišnje sebe, kojoj će, bude li interneta, ovo biti sve.




Čokoladna "brownie" torta

230g crne čokolade
4 jaja
50g šećera u prahu
60g glatkog brašna
50ml mlijeka 
50ml slatkog vrhnja
160g maslaca + malo za premazivanje

Pećnica na 180 stupnjeva, svi sastojci sobne temperature, kalup za tortu od 20cm.
Zagrijati mlijeko, vrhnje i maslac pa preliti preko čokolade natrgane na kockice.
Za to vrijeme istući bjelanjke sa prstohvatom soli u snijeg.
Žumanjke tući sa šećerom dok ne udovstruče volumen i postanu pjenasti. Dodati prosijano brašno i  pažljivo promješati.
U smjesu žumanjaka dodati kremu od čokolade, a zatim snijeg od bjelanjaka, najbolje metalnom žilcom, da se ne izgubi sav zrak.
Izliti u kalup i peći 45 min. Provjeriti drvenim štapićem tako da ga ubodete u biskvit, ako je pri izlasku čist, kolač je gotov.

Poslužite uz dodatak tučenog slatkog vrhnja,bobičastog voća ili pospite kakao prahom. Uživajte bez grižnje savjesti, you only live once!






xoxo












You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe