Marmelada od višanja

09:28

Lipanj. Ljeto. Najdraže mi vrijeme u godini. Da živim u Amerikama zvala bih se June ili Summer ili Seven. Da, ja sam prljavi hippie, volim hodati bosa, nositi cvijeće u kosi, grliti drveće i pjevati kumbaya na sav glas :) zapravo samo volim prirodu i ljeto.
Još jedan plus ljetu je moj rođendan. Sve češće si na taj dan poklonim "pustite me svi na miru" dan, pa se zabijem u svoju malu kuhinju i nakuhavam teglice i bočice kojekakvih marmelada i sirupa.




Nemam ja ništa protiv druženja, ali na svoj rođendan si ugađam i radim samo ono što želim,a to je, u većini slučajeva - marmelada. Druženje onda odgodim za neki drugi dan i sve je puno slađe uz teglicu domaćeg slatkog.




Marmelada od višanja

3kg višanja
1kg šećera
1 vrećica Dr. Oetker Džemfix Extra

Prije svega, pustite omiljeni band na najglasnije, pjevajte i plešite kao da vas nitko ne vidi. To je ključno za ovaj recept!
Zatim višnjama uklonite koštice, propasirajte ih  štapnim mikserom i stavite u dublji lonac zajedno sa šećerom. Kuhajte na laganoj vatri 10-tak minuta.
Povremeno uklonite pjenu koja se stvara na površini i nikako je nemojte baciti. Možete je iskoristiti kao preljev za kolače i sladolede ili ju možete ubaciti u zamrzivač i ta-daaaa: sorbet od višanja!




Džemfix pomješajte sa par žlica šećera i dodajte u višnje, kuhajte još par minuta prema uputama na pakiranju i marmelada je gotova.
Staklene teglice i pokopce dobro operite i stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva na 15 minuta. Vrlo  pažljivo izvadite, pa ih još vruće punite sa vrućom marmeladom, odmah zatvorite i okrenite naopako. Sve zamotajte u neku deku ili ručnik i ostavite na sobnoj temperaturi, da se ohlade 24 sata.




I ne zaboravite pjevati i uživati i po mogućnosti igrati se okusima. Možete dodati cimet, vaniliju, kardamom, đumbir ili neki zanimljiv alkohol. Ubacite i drugo voće u kombinaciju. Potrudite se da vam staklenke budu različite i zanimljive, sami napravite etikete i ukrasite poklopce.




Moje teglice se ne zadrže dugo u smočnici, prvom prilikom ih poklonim najbližima  koji nisu bili na mom introvertiranom rođendanu. Da znaju da dok mislim na sebe, mislim i na njih.
Ipak sam duboko u tridesetima, moram početi vježbati mudre izreke za starost :)



You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe