Sa okusom mora, sa okusom soli

13:49

Mnogima je prošli tjedan i vikend bio sa okusom mora i soli. Meni nije, ne žalim se! Šetali smo Bundekom, neko se i okupao ( neka digne šapu ), neočekivano roštiljali, kupili pločice za kuhinju koje su najljepše ikad i družili se sa zmajevima i coprnicama u dvorcu Lukavec na još jednom Legendfestu.




Ostatak vremena sam čitala knjige i odlučivala tko mi je zgodniji Brandon ili Dylan u još jednoj od beskonačnih repriza Beverly Hillsa. Međutim već u ponedjeljak eto meni mora doma! Tu sad mogu staviti naslov novog poglavlja "ono kad ti instruktorica yoge donese motar s mora" :) Koja sreća, koja divna vrećica sreće sa mirisom mora, soli, sunca i moje Dalmacije.




Motar ili petrovac je samonikla biljka, korov, cvijet iz kamena pored koje mnogi ljeti stavljaju ručnike ni ne znajući kakva je delicija. Spomnje se u grčkoj mitologiji, a o njemu piše i Shakespear u Kralju Learu. Okus mu je i slan i kiseo i savršeno se slaže uz svu našu morsku spizu. Najukusniji je u proljeće, a najljepši na ljeto kad procvijeta žutim cvijetovima.
Ja sam ga ukiselila, dobila sam tri male teglice i nemojte me pitati jer nikom neću dati niti jednu :) 




Motar sam blanširala par minuta u kipućoj vodi i ostavila da se ohladi. Za to vrijeme se zakuha jednak omjer kvalitetnog, bijelog vinskog octa i vode, ovisno o količini motra, sami procijenite. Dodati i žlicu soli, jedna žlica na litru tekućine. Pustiti sve da se ohladi.




Sterilizirane teglice puniti motrom i zaliti ohlađenom tekućinom. Dobro zatvoriti, čuvati na suhom i hladnom. Motar je izuzetno aromatičan, pa treba paziti da ne preuzme okus jela. Najbolji uz ribu ili sir, maslinovo ulje i čašu bijelog vina. 




Uživajte u novom vikendu, ko god da se kupa neka se okupa i za mene. Idem si naručiti još badića, apsolutno su mi neophodni, naravno. I neko cvijeće čeka na presađivanje i naravno Beverly Hills se neće sam pogledati. 


P.S. Happy B-day to my best friend, možda dobiš teglicu, ako budem dobre volje :)

You Might Also Like

2 komentari

Like us on Facebook

Subscribe