Mrkvica

14:44


Ne znam da li nešto govori činjenica da sam ovu tortu, u zadnjih mjesec dana, spremala 4 puta. I jako je fina! Dobila sam čiste desetke, čak i od onih koji vole samo čokoladu. Volim je i znam recept da me netko probudi u pola noći. I ako bude apokalipsa i nestane nam interneta, ja ću raditi svima ovu tortu za rođendan jer ju znam napamet! 
Sastojci su jednostavni i sigurna sam da ćemo u postapokaliptičnom svijetu naletjeti na njih tu i tamo :)



    Mrkvica

    200g sitno naribane mrkve
    120g šećera 
    130g glatkog brašna
    150ml maslinovog ulja
    2 jaja
    1 prašak za pecivo
    prstohvat soli
    korica jednog limuna
    400g sirnog namaza
    200g orašastih plodova ( bademi, lješnjaci, pekan orasi,brazilski orasi i sl. ) 
    oko 100g šećera




Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva. Pripremite kalup za tortu promjera 20 cm. Svi sastojci neka budu sobne temperature.
Pjenasto izmiksajte šećer, maslinovo ulje i žutanjke. Dodajte brašno sa praškom za pecivo, limunovom koricom i prstohvatom soli. Dodajte mrkvu, a onda pažljivo umješajte snjeg od bjelanjaka koji ste ranije istukli. Prebacite u kalup i pecite dok drveni štapić kojim ubodete  sredinu biskvita ne izađe potpuno čist. Ne otvarajte pećnicu prvih 15 min jer vam se biskvit neće dignuti.
Ostavite da se potpuno ohladi, najbolje preko noći.




Za kremu, sir i šećer ( količinu šećera dodajte prema ukusu) tucite jako dugo mikserom, dok ne postanu pjenasti. Orašaste plodove kratko tostirajte na čistoj tavi i nasjeckajte.
Biskvit prerežite i namažite pripremljenom kremom po kojoj ste posuli dio oraha. Ostatkom kreme i oraha ukrasite gotovu tortu.

Zaboravite na apokalipsu i uživajte u slatkom za vikend :)

xoxo


You Might Also Like

2 komentari

  1. Ovo definitivno pravim! Djeluje savršeno! Hvala za recept! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je jako drago! Javi kako je ispalo i jesi zadovoljnja okusom ;)

      Izbriši

Like us on Facebook

Subscribe