These are my goals

18:43


Kako jednom riječju opisati godinu na odlasku?
Ja bi rekla: zanimljiva! Pogotovo zadnji mjesec u kojem sam se smrzla kao nikad u životu,više od nekoliko puta, družila se sa djecom i igrala sa psima, dirala zmiju, nosila gusku, upoznala puno novih ljudi i provela nezaboravne dane sa novim i starim prijateljima.



Imam osjećaj da je 12. mjesec trajao sigurno dva puta dulje! Umorna sam i samo se želim povlačiti po kauču i čitati o piramidama.


Međutim, svi nešto sumiraju i planiraju. A taj osjećaj okretanja novog lista i ostavljanja svega starog iza sebe je stvarno uzbudljiv bez obzira koliko zamišljeni ciljevi bili mali.


Pa evo, čujte i počujte: u Novoj Godini ne želim ništa! Neka sve ide u smjeru u kojem je krenulo i ja ću biti sretna. Jedno je sigurno: barem mi neće biti dosadno!
Jedini plan koji imam je napraviti 33 različita cupcake-a, pa očekujte puno finog u rubrici "yummy".


Želim vam svima sretnu Novu Godinu i da vam se ostvari sve što si želite!
xoxoxo







You Might Also Like

0 komentari

Like us on Facebook

Subscribe