Šaka suza,vrića smija

17:39


Ok! Siječanj ću izbrisati iz sjećanja,što se mene tiče - Nova godina počinje u veljači!
Od sad samo happy stuff i duboko se nadam da su se loše stvari zgusnule i, sve od jednom, dogodile u mjesecu koji od sad ne spomiljem na glas.
A dogodilo mi se još nešto! Nešto maleno, dlakavo i lajavo. Ovo je službeno Mala, a neslužbeno Zec, Žabica, Žuža iako ona još uvijek misli da se zove Ne.
Najradije bi ju nosila na glavi, umjesto šešira, samo da možemo cijelo vrijeme biti zajedno. She rocks my world!
Dakle, sreća, smijeh i happy stuff. Sretna vam Nova Godina :)










You Might Also Like

6 komentari

  1. Prekrasna je. Tako mila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Neka te izgled ne zavara,ona je dvostruki terijer (mama Jack Russell,tata Yorkie) i misija joj je 24-satna igra. Terijerska posla!

    OdgovoriIzbriši
  3. onda sretna ti Nova godina :)
    Ne je odlično ime za kućne ljubimce ( i djecu)!
    prekrasna je i dođe mi da ju onako zgrabim i iškakljam i rastežem. ne bih ju nosila na glavi, jer mislim da ne bi ni ja ni ona dobro završile.

    OdgovoriIzbriši
  4. he,he hvala! i pozdrav od moje žužice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao ja sam odgađala čitanje ovog posta danima jer sam vidjela sliku slatkog malog psa i prvu rečenicu! Bilo me je strah! :) Nadam se i ja da je ružno ostalo daleko i da je od sad sve veselje i igra! Uživajte! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma sad je sve super! evo samo da nam ode i taj retrogradni merkur :D

    OdgovoriIzbriši

Like us on Facebook

Subscribe